Sultan94 Kızlar erkek çocukta mide bulantısı daha az kız çocukta daha çok olur diyorlar sizde tuttu mu? Benim kızımda pek olmadı şimdide yok🤭
132025 Sultan94 oğlum oldu 4 ay çok çektim bulantıdan şimdi arkadaşım hamile onunda muhtemelen kız ve o da aynı şekilde çekiyo hiç alakası yok yani
Senayyalcin Sultan94 Erkek benim bebeğim ve midem aşırı bulanıyordu cinsiyet değil bünye meselesi bu 🌸
Rbkny Sultan94 vallaha arkadasım dogucak neredeyse 1 haftası kaldı ama basından beri migde bulantısından oluyor oglu olucak kuzenimde cok cekti migde bulantısından onunda kızı olucak her gebelikte farklı geçiyor cinsiyete alakası yok bence
Sultan94 Senayyalcin yani olabilir ama genel olarak denilen birsey bulantin olunca aaa kızın olacak derler yani🤗
DenizSayer Sultan94 valla 2 arkadaşım var ikisininde erkek birinin fena bulandı birinin hiç bulanmadı benimde bulanıyor ablamın kızıda var oğluda hiç bulanmadı bence yapısal bünyesel bişey cinsiyetin bulantıyla alakası yok
2prensesannesi1 Sultan94 ilk gebeliğimde çok nadir kusuyordum bebeğim kız şimdi çok kusuyorum ilaç kullanıyorum ilaç kullnmadığımda günde 5 6 defa kusuyorum cinsiyet daha belli değil 🌸😊
BuTuKu 2prensesannesi1 benim de aynı yaa ilac kullanamama rağmen geçmiyor bulantim ilk gebeliğim ve aşırı yoruldum kusmaktan 😥
2prensesannesi1 Sultan94 7 haftalıkken başladı bulantı canım prilam ilaç içiyorum biraz iyi geliyor ilacı bigün unutsam içmesem kusmaktan ölüyorum
Neshe08 Sultan94 benım ılk hamılelıgım hıc bulantım olmadı herkes erkek dedı doğru çıktı ama annemınde hıc olmuyomus bulantısı 🤷♀️
idiloska Neshe08 bu genetik işte, anne bulantı yaşamadıysa kızı da yaşamıyor. Benim annem iki gebeliğinde de felaketmiş, ben bulantıdan mahvolmuştum.
2prensesannesi1 BuTuKu hangi ilacı kullanıyorsun ben ilk gebeliğimde kusma yoktu ilaç bile içmiyordum şimdi 12 haftalığım ilaç içmesem ölüyorum
BuTuKu 2prensesannesi1 prilam verdi doktor gece yatmadan 2 tane ic dedi fakat gece içsem sabah hic bir etkisi kalmıyor bende sabah kalkınca içiyorum fakat öğleden sonraya geçiyor etkisi tekrar gidicem bakalim umarim baska ilac verir de gecer bir an önce
idiloska Sultan94 oğlum olacak, 2 ay korkunç mide bulantısı yaşadım, cinsiyetten değil hormonlardan dolayı oluyor bulantı. Normalde yıllık olan hormonlar günler içinde yükleniyor vücuda bu da dengesizlik yapıyor.