Benimde hamileliğim planlı olduğu için 8 aydır tiroid hastasıyım 25mg içiyordum sonra 50 mg olduk ama 3.80 den düşmüyor 1 ay aralıkla 75mg yaptık gene 3.84 çıktı şimdi düşmemesine şaşırdı doktorda 100 mg verdiler 1 ayda bunu kullanıp gidicem doktorum sabah saat 7 de içmelisin bu hapı o saatte bu hormon devreye giriyor dedi kahvltımı 9.30 gibi yapıyorum sorun değil dedi bakalım birde bu saati denicem.