EsraaaG Mutlu_damla haklısın canım hafife alınacak bir durumda değil şimdi 50mg. Kullanmaya başladım düşme olmazsa doktor değiştircem dediğin gibi. Çok teşekkür ederim ☺️
EsraaaG Emineee1 inşallah canım Allah hepimizin evlatlarına sağlık versin. Benimde ilaçla düşmedi hala dozunu arttırdı inşallah fayda eder
Bayburtlugelin EsraaaG çok yüksek degilki benm ogluma hamileyken 41 lere kadar çıktığı oldu en düşük 12 falandı sürekli ilaç kullandım 2 haftada bir kan verdim ne düşüyordu ne bir sey cok sıkıntı cıkarmıştı evladımı saglıkla kucagıma aldım şükürler olsun şuan 2. Gebeligim gece kalmadan bir ay once gacamat yaptırdım ve troitim ilk defa düşük cıktı 11 hafta 3 günlügüz şükürler olsun bunda hiç bir sıkıntı yaşamadım
EsraaaG Bayburtlugelin ya içime su serptiniz evlatlarınıza sağlıklı uzun ömürler versin Rabbim çok şükür 🙏 inşallah bende sağlıkla kucağıma alırım. Netteki yazanlar beni o kadar korkuttu ki böyle aynı şeyleri yaşayan annelerden bilgi almak daha iyi oldu gerçekten teşekkür ederim canım😊
Bayburtlugelin EsraaaG amin canm banada cok sey söylediler hatta doktor istersen alalım bile demişti kesin zeka geriliği olucak dedi ama hiç bir zamn aklıma kötü şeyler sokmadım dua ettim mevlam saglıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
EsraaaG Bayburtlugelin amin canım takdir Allahtan gerisi boş gerçekten Rabbim hepsine sağlık versin tek duam o🤲🏻❤️
EsraaaG Anestezist testlere bakıp karar veriyorlar sanırım dozuna canım, bekle bakalım test sonucuna göre arttırırlar düşmezse.
Ayshem Benim 10,72 idi 150 mg içtim 5 günde 2,75 düştü sonra dozu azaltıp 100 mg düşürdüm tahlil yaptıracağım ona göre bakılacak yine
Asx EsraaaG guatr hastasiyim benim de tsh yükseliyor. 50 mg yetiyor şu an bana. Ama ilacı sabah aç karnına içip yarım saat en az başka ilaç yemek vs olmadan beklemeniz gerekiyor. Buna dikkat etmeyince yükseldi benim de.
EsraaaG Asx ben sabah içiyorum aç karnımla en az 1 saat sonra kahvaltı ediyorum. Acaba yanlış mı kullanıyorum diye düşünmedim değil.
OzgeAlya EsraaaG ya bende dün e nabizdan baktım bir hafta sonra kontrolüm var benim 2.22 çıktı çok mu