bukabu Gulyuksel55 aynen benimde öyle ya ateşşş… az kaldı dişimizi sıkıcaz sağlıkla kavusalım insallah
Sevilay_47 bukabu kontrolü beklemeden canım mesaj at yazdırmadan alabiliyorsun 16 TL ücreti var gece yarısı eşim gidip alıp geldi
Sevilay_47 bukabu ohh iyi canım cok şükür bende rahatlıyorum vallahi iyi ki yazmışım doktoruma hemen dönmüş dedim içinde rahatlıyor insan
bukabu leyliss_ rennie duo surup ya da ciğnemeli var canım doktoruna danış sana birini önersin 🙏🏻 Hemen alıyor bir de soguk süt iyi geliyor. Yalnız süt cok kacırınca ishal yapıyor o ayrı :)