bukabu Kızlar boğazımdan ağzıma yangın cıkıyor :( 1 kasık kısır bir de 2 tane felan patatesli börek yedim yandım kavruldum bası gececek bu ? 35+3 :(
gulfem_93 bukabu malesef aynı sorunu yaşıyorum o yüzden doktoruma danıştım. Gaviscon mide koruyucu yazdı özellikle geceleri çok rahat ediyorum onun sayesinde.
Gulgok bukabu Evet malesef Reflü. 33+6 dayım ve 1 aydır bu yanmadan neler çektim😥 Rennie duo şurup kullanıyorum. Bazen soğuk süt de iyi geliyor
Vildan19 gulfem_93 nasıl kullanıyorsun doktorum bana günde 3 kere yemeklerden sonra al dedi ama ben yine de midem yandıkça kullanıyorum sen nasıl kullanıyorsun
nevfel bukabu malesef su icsem bile midem yaniyor ilac kullanmadim hic midem icin süt elma ile gecirmeye calisiyorum :(
leyliss_ Bende migde yanmasida oluyor ama gun icinde agzimda acımsı metal tat var.. bu beni cok rahatsız ediyor. Aynı durumda olan varmıı??
gulfem_93 Vildan19 ben gündüzleri hep ayakta olduğum için olmuyor canım daha çok gece oluyor mide yanması. O yüzden önce yatmadan bir kere içiyorum. Gece de uyanırsam tekrar içiyorum kalkıp. Belli bir saat almıyorum yani ne zaman yanarsa dikiyorum kafama içiyorum bir yudum.
Gulyuksel55 Bende gaviscon şurup içiyorum ama çok şiddetli vurduğu zaman hiç bi şekilde faydası olmuyor özellikle sinir stres yaptığım zamanlarda tüm yediğim herşey yakıyor midemi gecenin bu saati hala midemden boğazıma alev ateş atıyor sanki ☹️
bukabu Gulyuksel55 aynen benimde öyle ya ateşşş… az kaldı dişimizi sıkıcaz sağlıkla kavusalım insallah