Ozgeyildirim Gizem957 benim biranda çıktı tansiyon ilaç kullanmadım. Hiç düşmüyordu. Sizin arada bir yükseliyorsa ondan strese bağlı demiştir doktor. Ama içiniz rahat etmiyorsa başka bir doktora daha görünün.