senell Merhabalar, haftamdayım. Kontrole gittiğimde doktorum bundan sonra haftada 2-3 kez tansiyonumu ölçmemin önemli olduğunu ve tansiyon aleti almam gerektiğini söyledi. Yüksek olursa bebek için ciddi riskler yaratırmış. Sizin doktorunuz da önerdi mi böyle bir şey?
Emirinannesi34 senell 14. Haftamda önerdi doktorum tansiyonum yüksek çıktığı için ve kan sulandırıcı verdi. Bebek için çok tehlikeli dedi. Şu an normal çok şükür tansiyonum sabah akşam ölçüyorum. Kan sulandırıcıyıda bıraktım
Sevdae senell bende 18 haftalıkken yüksek çıktı kardiyoloji doktoru kadın dopum doktoru ilaç başlattı önlem amaçlı şimdi iyi çıkıyor sadece hastane ortamında heyecandan yüksek çıkıyor biraz o da normal tansiyon önemliymiş gebelikte
Bilgeenur senell kontrollerde yuksek cikinca oneriyor cunku heyecandan mi yoksa gercekten mi yuksek diye. Tansiyon yuksekligi cok onemli gebelikte
Ozgeyildirim senell doktorum istemedi ama ben kendim ölçtüm evde bir kaç gün yüksek çıkınca hastaneye yatırıldım. gebelik zehirlenmesinden 31 haftalık Doğum yaptım 😔
senell Bilgeenur benimki 10′a 7 çıktı. İyi dedi ama yine de önlem amaçlı önerdi. Ben de merak ettim, her şey yolunda gibi görünse de öneriyorlar mı diye.
Bilgeenur senell bana onermemisti cati muaynesi zamani 15 filan cikti o zaman evde olc dedi son haftalarda yani. Oncesinde hic takip yapmadm yani
Dryalp senell ben tansiyon hastasıyım cok önemli çıkmaması lazım yüksek olursa bildirin mutlaka doktora özellikle 30haftadan sonra artıyor
senell Dryalp Teşekkür ederim. Demek bu kadar ciddi bir konuymuş. Ben de bir tansiyon aleti satın alayım madem.
eda2242 senell banada önermişti düşük diye benim çok düşüyor ne yapsam olmuyor 8 4 e kadar düşüyor en normali 10 6 olması benim 🤷 doğum anında düşse ne olacak bilmiyorum çok düşmeside çok çıkmasıda kötü biz hamişler için tansiyon aleti alıp takibini yapmak daha iyi
Feride34 senell sakın aksatma tansiyon bu hafife alıncak bişi degil ben 3 gündür yatıyorum kontrol altında tansiyonlarım düşmediginden evdede eşinde kanama falan olur anlayamayız bebegi kaybetmeye kadar gider diye o yüzden sakın aksatma
Gizem957 Ozgeyildirim 24 saatlik idrar da ne kadar kaçak çıkmıştı bende de tansiyon var ve çok korkuyorum
Gigy senell evet her gün ölçüm yapıyorum ben de ,gebelik zehirlenmesi belirtileri için önemli bir işaret,14/9 üzeri için takip gerekir demişti o yüzden rutin ölçüm yapıyorum
Ozgeyildirim Gizem957 1950 çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Tansiyon için ilaç kullanıyor musunuz. Benim çok geç fark edildi
Gizem957 Ozgeyildirim vermedi ilaç doktor bende kullanmak istiyorum ama stres e baglı diyor siz kullandığınız halde mi düşmedi tansiyon
Ozgeyildirim Gizem957 benim biranda çıktı tansiyon ilaç kullanmadım. Hiç düşmüyordu. Sizin arada bir yükseliyorsa ondan strese bağlı demiştir doktor. Ama içiniz rahat etmiyorsa başka bir doktora daha görünün.