Sumbul OktayEsenglBa benimki 32+ 3 günlük 30. Haftadan itibaren çok sık hıçkırıyor. Doktor 2 hafta önden gidiyor diyordu hep, ama bugün en az 2-3 kere hıçkırdı bende rahatsız mı oluyor yeri de dar diye endişeleniyorum. Çok hıçkırıyor Benim bebeğim de ..
Demir Hıçkırması bebeğinizin akciğer gelişimi için çok önemli bir rol oynuyor,üzülmeyin sevinin🙃 Benimde günde 2,3 kez olur bayılıyorum onu hissetmeye🤗
Halekoseoglu Hayat düzenli bir ritimde tekme kadar kuvvetli değil ama evet tekme atıyomuş gibi ya da kalp atışı gibi oluyo ❤️