Hiç korkma kimsenin doğumu bir başkasına benzemiyor. Ben de normal doğurmak varken bebeğin konumu itibariyle ya sezeryan olmak zorunda olursam diye korkangillerdenim mesela. Biz 2 kardeşiz, annem her ikimizi de 20dakikada doğurmuş, hastaneye gitmesi dikişi falan derken belki 40dk olmuştur toplamda diyor. Doğum sancısına adet sancısından bi tık fazla diyor. Yani o yüzden ne yaşayacağımızı bilmiyoruz hiç korkma. Nihayetinde acı da çeksen sonunda bitiyor :) inşallah bir çırpıda doğurursun. Sevgiler