irmsm dunya uzerinde sezeryan dogum yapanlarin orani %3. Yani o kadar korkunc ve dayanilmaz bir sey olsa normal dogum yapmis hic bir kadin asla 2.,3. Cocugu yapmaya cesaret bile edemezdi. Tabiki risk durumunuz vs varsa sezeryan olur ama bir cok dogum egitimi aldim doktorlarin hepsinin dedigi tek sey bir annenin evladina yapabilecegi en onemli iki sey biri normal dogum, ikincisi anne sutu ile beslemek. Tabi ki tercih sizin iciniz nasil rahat edicekse o sekilde dogum yapabilirsiniz ama bence ne normal ne sezeryan dogum hikayesini okumayin herkesin hikayesi baskadir sizinkisi de oyle olucak diye bir sey yok siz akisina birakin, bebek nasil gelmek istiyorsa oyle gelsin🌸