Nazli34 ben yaptırdım o kadar güzel ki bebeğinizin her detayını görüyorsunuz. Hatta detaylı ultrasondan sonra daha farklı his oluştu bende daha bi heyecanlandım. Ben 450₺ ye yaptırdım. Eşimi aldı hatta ablamı bile aldı uzaktan gördü ablamda. eşim son dakikaya kadar durdu. Sonra görüntüleri video şeklinde kaydedip verdi hergün açıp izliyorum normal bebek gibi çok net. Resim eklemeyi bilsem eklesem keşke görünce daha anlarsınız🥰