Nazli34 Merhaba anneleer 🥰 Detaylı ultrason nerde yaptırdınız, ne kadar ödediniz, memnun kaldınız mı, eşinizi içeri aldılar mı??? Herkes deneyimini yazarsa çok sevinirim🤗 Daha yaptırmayanlara fikir olur (bengibi😂)🥰
merviskoooo Nazli34 21. Haftadayken biz ankarada yaptırdık 440 tl verdik evet eşim de girdi büyük ekrana da yansıttı rahatca her seyini gördük doktor bey tek tek anlatti yaklaşık 45 dk sürdü şükür bi sorun çıkmadı
H112 Nazli34 merhaba bende geçen hafta yaptirdım İstanbul Ümraniye medipol hastanesinde 850 TL verdim 1 saat sürdü renkli resim ve CD verdi bakarken herşeyi detaylı anlattı çok şükür sağlıklı bebeğim doktorumdam çok memnun kaldım
Nazli34 Kubraaaaaaae nerde çektirdin ve eşini aldılar mı? Memnun kaldınız mı ? Ayrıntılı yazarsanız sevinirim🤗
Kubraaaaaaae Nazli34 gayet mennun kaldım eşimi de içeri aldılar , cd olarak verdiler , kağıt cıktı ile birlikte tahmini doğuma kadar söyledi doktorum😊
merviskoooo [silindi] sinan tan’a yaptırdık. benim doktorum cigdem güler özel kliniği var sinan beyle anlaşmalıymış oraya geldi klinikte yapmis olduk. ama kendisinin de yeri varmis cankayada googleden bakabilirsinz biz memnun kaldik her seyi açıkladı cd verdi 4 tane de cok güzel 4 boyutlu fotoğraflarını çekti
Pnar6767 Bana down sendrom riski yüksek cikmsti ben 19. Haftada ozel. Kocaeli. Hastnesine gittim 660 tl odedm ve dokotrumn adi eray caliskan esinzde girebilir doktor o kadr iyi ve ilgiliki gereken tum bilgileri veryo o doktra guvendm ve amniyonsentez vs. Bile yaptrmadm yine bi sorun olsun direk oraya gderm
Aserpil Nazli34 İstanbul’da 550 liraya yaptirdik eşimde girdi yarım saat kadar sürdür. Ense kalınlığının fazla çıkmıştı. 19 gün önce doğum yaptım çok şükür bi sağlık sorunumuz yok
Minnak-kiz66 merviskoooo sinan beyle bende konustum zayif bayanlarda goruntu daha net oluyor kilolu bayanlarda net olmuyor dedi kilonuz ne kasardi goruntunuz net miydi
Akmankara Nazli34 evet memnun kaldim bayagi ilgilendiler bir cd net görulebilir 3 tane ultrasin resmi ve bi rapor hazirlandi doktoruma göndermek için allaha sükur hic bir sorun çikmadi oglumda 21. Hafta civarinda yaptirdim 4 boyutlu ultrasonumu