Eceee7 [url=https://hizliresim.com/apDtn2][img]https://i.hizliresim.com/apDtn2.jpg[/img][/url] simdi aldim alanlar var mi guzel mi yada kullanan😊
Hayalizlerim Bende bunu beğeniyorum canım fiyatı yüksek diye almadım ama burda fiyatı daha uygunmuş nerden aldın acaba?
Eceee7 Hayalizlerim buda guzelmis ben pembe diye biraz da bunu hemen alayım indirime girmişken dedim😊
milla-s Hayırlı olsun sizinki, güle güle kullanır inşallah bebiş de 🤩🙏🏻 ben de şu kapanabilir olanlardan almak istiyorum ama onlardan kullanan var mı hiç acaba? Kullanışlı mı çok merak ediyorum🤔
Eceee7 milla-s katlanabilir olan demi.onu bende düşündüm ama bayagi pahali geldi yer kaplamaz diye düşünmüştüm. Saglikla gelsinler saglikla yikayalim inşallah en endişe ettigim de nasil banyo yaptiracam kimsemiz olmayacak eşimle ben yıkacaz mecburen😊
Goncagk- milla-s ben katlanabilir olandan aldım çok güzel geldi çevremde ki kullananlarda kullanışlı olduğunu söyledi :)
Sevdalianne milla-s ben onlardan aldim ama henüz bebeklerim dogmadi kullanmadim banyom cok küçük yer kaplamasin die onlardan aldim baya da indirim yakaladim 220 ye denk geldi normalde 300 lerde. insallah pişman olmam kullanışlıdır
Kbras Eceee7 Evet yorumları gayet iyi ben plastiğini falanda begendm kalitesiz değil bence. Katlanabilir alıcaktım ama pahalı geldi zaten bir dahakı yaz banyoya götürürüm diye düşündüğüm için gereksiz buldum bence dogru seçim 👍
Eceee7 Kbras aynen bende en fazla 1 yasina kadar kullanırız baska ihtiyacini aliriz dedim pahaliydi bayağı
milla-s Sevdalianne ben de özellikle yer kaplamasın diye onlardan istiyorum, bizim de evimiz küçük. İndirime denk getirip alacağım ben de sanırım. Siz iyi yakalamışsınız, güle güle kullanın :)
Sevdalianne milla-s tesekkur ederim insallah indirimde yakalarsiniz siz de ben e bebek subat indiriminden aldım