Dilanyesildag
Valla kalçayı, göbeği bilmiyorum. Benim kuzenim, İsviçre de, 2 oğlu vardı, 3.hamileiğinde kız dediler ve haliyle çok sevindi.. Doğuma birkaç hafta kala doktor çocuğun kız değil erkek olduğunu söylemiş. Şok geçirdiler ve sonuç erkek doğdu 😂 bu kadarı da çok sık rastlanmaz sanmıyorum.
Benim de kalçam ilk andan itibaren çok genişledi. Göbeğim sivri değil. Hamileliğimin ilk gününden beri asla ekşi yiyemiyorum ki normalde ekşi insanıyım. Birşey canım çekerse bu hep tatlı oldu. Doktor 11.haftada kız dedi. 21+3üz detaylı da yaptırdım kesin kız dediler ki ultrasonda görüyoruz bacak arası boş. Hurafelere çok inanmamak lazım