Kızlar biz yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. 22 Mart doğumum gerçekleşecek. Ama ilk günden bu yana benim de eşimin de şüphelerimiz var. Bizim doktorumuz hep “Kız” Dedi. Ama yakın çevremizde görmüş geçirmiş bütün büyüklerimiz ısrarla erkek diyorlar. Neye dayanarak söylüyorlar diye soracak olursanız; karnımın şekline, Kalçamın baya genişlemesine, aşermelerime, bebeğin sürekli midemin üstünde durmasına, daha aklıma gelmeyen şeyler… her neyse. Sizler böyle bir durum yaşadınız mı? 9 ay kız bekleyip de doğumda oğluşu olan oldu mu? Veya tam tersi erkek bekleyip de kızı olan? Ha bide sizce bu saydığım benzetmeler doğru mu yoksa batıl inanç mı? Sürprize hazır değilim. Kendimi kız annesi olmaya çoktan inandırdım, küpeleri künyesi kıyafetleri etekleri herşeyi hazır korkuyorum yaaa 🥺