SerifeG94 bende aynı durumdayım canım normalde 37 haftalığım ama bebeğimin kilosuna göre 40 haftalık şu an kilosunun 2900 olması gerekir en fazla ama 3400 kilo… Benim de şekerim çıkmadı her şey normal görünüyor… Allahın izniyle bir şey olmaz iki üç doktora gittim bende hepsi aynısını söyledi… Yine de ultrason cihazları yanıltabilir tabi.. İçini ferah tut..