SerifeG94 biz de 3 hafta öndeyiz kilomuz olması gerekenin çok üstünde ama şeker vs sağlık sorunumuz da yok. Tamamen bebek yapısıyla alakalı, takibimi yapan doktorum ve doğumumu yaptıracak olan doktorum ikisi de aynısını söyledi. İri bir bebek sadece ve tek sorun normal istiyorsanız sezaryen olmak zorunda kalabilirsiniz. Ben zaten isteğe bağlı sezaryen tercih edeceğim o yüzden sıkıntım yok