Cansu60 Arkadaslar bos gebelık gecırıp sonradan normal saglıklı hamıle ne zamn kaldınız veya bos gebelık gecırıp devamında tekrarladımı bu gebelıkler merak etım yorumunuzu merak edıyorum
Umutduru Cansu60 Ben geçen mayis ayinda 10 haftalik düşük yaptim boş gebelikti 7.haftamda belliydi ama.ben bir ümit bekledim 10.haftama kadar.Bu ay yumurta takibi ve çatlatma iğnesi oldum.Pazartesi kan vericem.Ama boş gebelik tekrarlayan birşey değilmiş doktorum oyle.demisti.
Seda5431 Cansu60 ben boş gebelik geçirdim 2 defa bunların arasında da kimyasal gebeliğim oldu tekrarlayan gebelik kaybı olunca kan pıhtılaşmasından şüphelenip test yapıldı pıhtılaşma varmış bende ondan dolayı gebelik kayıplarım oldu sonra tedavi ile gebelik oluştu canım
Sumeyyehayal Cansu60 İlk gebeliğimde 7. haftada boş gebelik olduğu söylendi kürtaj oldum sonrasında tekrar düşünmeye başladıktan 3 ay sonra yeniden hamile olduğumu öğrendim. Şu an 29. haftamdayim çok şükür her şey yolunda. İnsan ilk defa böyle bişey yaşayınca tekrar yaşarım diye çok korkuyor haliyle. Ama hep tekrarlayacak bir sey yok. İnşaallah siz de en kısa sürede güzel haberler alırsınız
Aysegngr Cansu60 canım bende boş gebelik geçirdim 4 ay sonra hamile kaldım çok şükür suan 30 haftalık hamileyim ❤🤗
Cansu60 Umutduru ınsallah vardır canım ınsalah saglıklı hamılelık olur bende 8 hafta dr kes evar bebek yok dedı bır hafta daha beklıyelim dedı ama benım pek umutum yok hayırlsı ınsallah saglıklı bırsekılde evlat sahıbı oluruz canım
Ranipmust Ben geçirdim bos gebelik 2020 nisan ayinda kurtaj oldum 8 haftalikken kurtajdan 2 ay sonra tekrar hamile kaldim hicbir sorun yaşamadık tekrarlamadi cok şükür hersey yolunda gitti
Seda5431 Cansu60 bu ikinci canlı gebeliğim şükür canım ilk kızım 2 yaşında şimdi 25 haftalık hamileyim rabbim tez zamanda sana da nasip etsin inşallah ve bebek hasreti çekenlere inşallahhh 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Cansu60 Sumeyyehayal ınsallah canım teşekkür ederım allah saglıcakla kavusmanı nasıo etsın canım ıkımızede
Cansu60 Aysegngr darısı bana canım allahım sanada bagıslasın bebısnı ınsallah bende tez zamnda kucagıma alırım
Zezeeeyyldrm Cansu60 canim benim ilki bos gebelikti kurtaj oldum suan tekrar hamileyim ama ben kan pihtilasmasi yaptim 4 genimde pihtilasma cikmisti belki de ondan bos gebelik yasadim simdi cok sukur bebegimide kalp atisinida gordum rabbim sanada nasip etsin ama bence bi kan pihtilasmasi testi yap.
Cansu60 Zezeeeyyldrm dedım dr. Canım dedıkı en azn ıkı uc dusuk yapıcaksınkı ozamn anca yaparız o testı dedı sımdı bırncıden hemn dusuk yapınca bırsey olmaz dedı. Bu arda saglıkla kavus bebegıne canım 🙏
Zezeeeyyldrm Cansu60 sagol canim banada oyle demisti ben icim icimi yiyodu yapmak istiyodum ablamdada var deyince yapti yoksa ablamda yok boyle bir durum cok sukur
Cansu60 Zezeeeyyldrm vallah canım ablam da oldu bır kımyasal bırde bos gebelık bende dedım dr alakası yok dıyıp durdu ama ben yapıcam yınede testı bakalım
Zezeeeyyldrm Cansu60 yap canim devlet hastahanesine herhangi bir kadin dogumcuya git deki benim kiz kardeslerimde kan pihtilasma sorunu var deki acaba bende de olabilir mi de hemen gonderir sorgulamaz bile ben oyle yaptim.
D_Canblt Canım bende boş gebelik geçirdim 9.haftamda keseyi kürtajla aldırdım doktorum birkaç aya yeniden hamile kalırsın üzülme demişti gerçektende yeniden hamile kaldım çok şükür şu an 38.haftamdayım 🤲🏻 Allah seninde sağlıkla kucağını doldursun inşallah