Akyuz56325 canım benimde bir düşüğüm var 2. İçin de ben adet günü test yaptırdım ve 18 çıktı senin gibi endişelendim düşük tehlikem vardı kese dışında kanamam vardı hepsi geçti çok şükür zaman ilerledi sağlıgıma kavusunca anşadık ki geç döllenmeymiş :) içini ferah tut herşey allahtan yiycek ekmeği varsa gelir sen şimdi üzülsende faydasız bol bol dua et rabbim hayırlısını versin