Babies16 Akyuz56325 o kan uyusmazligi testi canim.negatif cikarsa kan uyusmazligi yok demek.poztf cikarsa var demek.pozitf ciksa bile artik sorun deil ignesi yapiliyor
Babies16 Akyuz56325 yani kan uyusmazligi riski olabilir bebekte.oyuzden bitane hamileyken bitanede dogumdan sonra igne yaparlar.korkulacak bsiey deil.caresi var cok sukur igneleri sana yapiyorlar bu arada.onemli bsiey sayilmaz yani onlemini alip yaptrdiktan sonra
ilaydanurhavvat Akyuz56325 canım bnimki 76 ydı diğer beta lara göre çok düşüktü ama çok şükür yükseldi şimdi 31 haftalık hamileyim içini ferah tut eğer kısmetinde o bebek varsa yükselir zaten ❤️🙏🏻
Akyuz56325 ilaydanurhavvat maşallah inşallah benimde olur 2dusugumden sonra hamile kaldim insallaj iyiye gider
ilaydanurhavvat Akyuz56325 bnimki de iki düşükten sonra oldu 😇 Şükür rabbime inşallah mutluluğu 3. Gebeleğimde buldum 🙏🏻❤️🙏🏻❤️ Darısı başına inşallah ❤️😇🙏🏻
fatos2404 Akyuz56325 ben senin dediğin zamanda yaptığımda 0,100 çıkmıştı yani negatif ama şuan 14 haftalık hamileyim, kötü düşünme bende seninle aynı durumdayım 3.gebelik ama ilk defa 14 haftalık bi bebeğim var. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤗🙏
Ceyfer Akyuz56325 kan uyusmazligi icinde arkadasin dedigi gibi igne yapiyolar benim eltimede yaptilar 2 tane oglu var hicte bi skntisi yok 🙏🏻
Ceyfer Akyuz56325 canim o saglikli yumurtladigini gosteriyor. Bak benim degerim ilk beta 70 cikti 2 gun sonra 16 2 gun sonra 68 1 gun sonra 140 2 gun sonra 390 dun keseyi gordum cok sukur ya ilk tahlilim 7ydi 70 yazdilar yada mucize oldu 💕 degerlerin gayet guzel skma canini
Ceyfer Akyuz56325 bende ona bakmadilar canim hamileliginde cok yeni kese henuz gorulmez 1500 felan vajinal gorunuyo yani sen bayramdan sonra gidersen Allahin izniyle keseyi gorursun 🙏🏻
1072PINAR Akyuz56325 canım Şuan 5 haftanın içindesin.Değerlerin gayet güzel katlamış.İçini ferah tut.Rabbim evladını hayırlısıyla kucağına Almayı nasip etsin.🙏🏻