Ben 25 +4 haftalığım
Gün olarak 30dan hesapladım yanlış hesaplamadıysam yarın tam 6 aylık olucam
Ama karnım neden küçük bebeğim kilosu boyu 1 hafta önde iyi amniyo sıvısıda yeterli ve güzel
Ama karnım bazen cok şiş bazen çok az çıkmış üstelik çatlakların dahi var ama çok ciddi kafama takıyorum
İç karın filan diyorlar ama iç karın diye bişey yokmuş ..
6 aylık olmasına rağmen neden göbeğim küçük