Selinaymurattt Nasılsınız hamile anneler nasıl gidiyor bebeğinizin hareketleri felan azaldı mı boyu ve kilosu nasıl aceba?
Dmr_nry Selinaymurattt 36. Haftadan merhaba 😊 tek sorun yatamamak bide yururken baski yapmasi onun disinda hareketleri yerinde cok sukur geceleri ozellkle hic durmuyo😊
gulfem_93 Selinaymurattt 36+4 haftalığız hareketlerimiz aksine arttı valla 😄 biraz ağırlaştığımı hissediyorum birkaç gündür. Kilomuz 3 üstüne çıktı. İyiyiz çok şükür 🙏
Ates2020 Selinaymurattt 37 hafta 3500 boyunu sormadım valla 😂😂 hareketleri azaldı tabi haftaya doğumum var
Elifbc Selinaymurattt 37. haftadayız bizde Pazartesi kontrol var, 2 3 gündür hareketleri azaldı benim de keyfim kaçıyor hareketlerine alıştıkça azalması insanın psikolojisini bozuyor :(
Nursel67 @Selinaymurattt 36+4 haftalığız geçen hafta gittiğimizde sadece suyuna baktı haftaya da boyuna kilosuna bakacağız dedi benim bebeğin hareketlerinde hiç azalma yok
Selinaymurattt gulfem_93 maşallah 3 kilo üstüne çıkmış ne güzel darısı benim bebeğe benimki neredeyse 35 haftalık daha 2100 kilo
aryldz Mltmkadir merhaba bizde 35+3 haftalıgız,bende her zaman akıntı oluyordu ama doktorum bu geçen cuma baktı suyunda sıkıntı yok dedi ama bugün her zamankinden fazla gelmeye başladı ,sizde de varmıdır akıntı?
Dmr_nry Selinaymurattt Gün icinde cok hareketliysen ondan da hissetmezsin.Takip et hareketlerini devamli hareket alani kisitlaniyor ama takp etmmz lazm devmli😊
Beyzanur1 Ates2020 masallah benim 36+6da 2650 gr dedi bebegim makat geliyor döner mi acaba 16 sina sezeryan gün verdi
Selinaymurattt Ates2020 Allah yardımcınız olsun yağ bitmiş ne güzel bir avazda doğum nasip etsin inşallah bebeğinizi de sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın
Selinaymurattt Elifbc doğumun yaklaştığını söylüyorlar onun için sordum bende hani evet azalınca insanın içine bir değişiklik oluyor inşallah bebeğinizi de sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın
pitircik2021 Selinaymurattt 36+6dayım bugün çatı muayenem var bakalım heyecanlıyım ☺️ Benimkinin hareketleri çooook azaldı bana kalsa her akşam acile koşacağım yani çok minik hareketler hissediyorum maalesef bu durum beni tedirgin ediyor. Geçen hafta bir gün acile gittim sorun görülmedi daha da utandım gitmeye açıkçası ufak hareketler var yine ama çok az ve sert hareketleri yok
kalben_duam pitircik2021 utanmayın doktorum bana bu haftalar önemli ihmal etme dedi. Kucağımıza alana kadar çekinmeyin bu işlerden gidin
Selinaymurattt pitircik2021 evet bende öyle hareketleri azalınca korktum bir yandan da heyecan artıyor çatı muayenesinde belli olur inşallah sizin için nasıl olacağı sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de inşallah
Selinaymurattt Beyzanur1 ayy bitmiş son 10 gün çok heyecanlı bekleyiştir sizin için maşallah o zamana kadar da biraz daha büyür hem inşallah bebeğinizi de sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın
Ates2020 Gizemaltnr canım ben 35 gitmiştim 2600 dü sonra 37 3500 dedi . 38+5 alırım dedi o Zamana kadar da 3800 olur sanırım
UmudumVar1 Merhaba, bizde 35+4 dün nst de sancı çıktı ve doktorum salı gününe tekrar çağırdı. Ben hiç sancı falan hissetmiyorum ama. Doğum pozisyonunda baş aşağı duruyor zaten paşa. İnşallah bi süpriz yapıp erken gelmez daha 2.200 gr.
Selinaymurattt UmudumVar1 Rabbim hakkınızda hayırlı olanı nasip etsin gününü beklesin inşallah kilosunu doktor iyi dediyse iyidir inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün bebeğinizi de
Kbras Selinaymurattt 37 +6 şimdi kontrolden geldik kilo 3500 olmus boy 51 cm peesembe gunu sezeryanım var 🙏
Selinaymurattt Kbras ayy bitmiş çok sevindim sizin adınıza darısı bizlere sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de Rabbim bir avazda kolay doğum nasip etsin inşallah
Srkt Kbras aynı hafta ve gündeyiz bizde en son salı gittik 3300 dedi normal doğum istiyorum ama nasip öncelik sağlıklı olmamız sizin sezeryan mı olacak
MervErdo Hareket var ama eskisi kadr can yakıcı değil daha hafif ağrılarım ve şişliklerim var romatizmam vardı zaten hamilelikte o da coştu sağolsun hamilelik sıkıntısından ziyade romatizmal ağrılarım çok buna da şükür ya
Selinaymurattt MervErdo Allah yardımcınız olsun inşallah şifanızı versin Rabbim tez zamanda geçirsin ağrılarınızı da dindirsin kolay ve bir avazda doğum nasip etsin inşallah bebeğinizi de sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın
Selinaymurattt Ates2020 maşallah olsun inşallah tabiki gönlünüzce olsun herşey hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde doğumunuz olsun huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün bebeğinizi de