Clkaysgl 2 gün gecikti çok merak ediyorum test yaptım çıkmadı ama bı kaç gün daha bekleyeyım dıyorum kan testi için
Guneyinannesi1 Clkaysgl gecikmedi 2 gün kaldı ama sanki adet olcakmisim gibi hissediyorum sadece his adet belirtilerm bile yok 😭
Birsen2906 Clkaysgl burdayım bende 3 gün geçti erken gebelik yapıyom yok çıkmıyor pazartesi kan vericez olmazsam
Aslihan2 Clkaysgl 2 gun benimdeama 35 günden hesaplıyorum ve cok düzensiz adetim.l pcos var 50 günü doldurmadan olmuyorm pek ondan çok umitlenmiyorum
Clkaysgl Guneyinannesi1 psikolojik olarak o sekılde hıssedıyor olabılırsın canım her zaman hayırlısını iste inşallah 💗
Guneyinannesi1 Clkaysgl hayırlısı evet ama ne adet belirtim var ne de hamilelik belirtilerim 🤩 çok karışık
Guneyinannesi1 Clkaysgl daha yeni 😘 bende temmuzda evlendim hamile kaldim ekimde sonra 12 haftalikken sonlandirildi bu ay tekrar denedim bekliyorum bizim için cok stresli dönem
Clkaysgl Guneyinannesi1 Allah gönlündekini versin canım ama ben kendımde bı rahatsızlık var gibi hıssedıyorum çünkü ne zaman evkendım o zaman adetımde sancı hıssetmeye başladım çikolata kisti var gibi geliyor bana
Clkaysgl Aslihan2 canım ben eğer adet olursam soğan kürü var onu deneyecegım çok etkili diyorlar düzensizliğe falanda bı sende dene ıstersen
Aslihan2 Clkaysgl Evet bende deniycem beraber deneriz olmadı brn tarif nasil olur nasil içilir bilmiyorum suan🤷♀️