Brcadn bende Sami ulusa gidiyorum hep aynı doktora randevu buluyorum çok şükür ama kadın hastalıkları yazıyorsa randevu almayın yoksa normal kadın hastalıklarına bakıyor gebe polikliniği yazana alın ben geçen kadın hastalıklarına almisum aynı doktoruma ama öğün sadece kadınlara bakiyomus normal yani gebelere değil sürekli degisiyorlar