Tuuanammm aslzyn44 aramızda ıkı gun var son 82 benımde kız zaman gecmek bılmıyor 🙂sglıkla gelsınler💕🙏
aslzyn44 Tuuanammm oyle valla mayıs kacta gozukuyor dogumunuz yada sezeryan mı normal dogummu doktor bısey soyledı mı bıde isim ne bebisin👼❤️
Tuuanammm aslzyn44 27mayıs gozukyo dogum ama benim ıkıncı bebıs sezeryan olacak 1 hafta 10 gun önce olur diye dusunuuorum. Tuana koycam kızımın ısmını. Abısının ısmı Tunahan uyumlu olsun dıye🙂sız ne koycaksınz
Zeynep_ayaz aslzyn44 ilkler çok özeldir sabirsizlanir insan zaman dururda saat gecmez sanki anliyorum seni cnm 😊ikincisinde de heycanlaniyo insan hele bide prensin yanina prenses beklerken 🌸 ama butun gunun ewlatla gecirdigin icin tek ugrasin o oluyo 😊🥰💞
aslzyn44 Zeynep_ayaz valla cok guzel bı duygudur emınım kucagıma aldıgımda net anlıcam herhalde annelıgı benım ıcınde cok özel insAllah bende 2 duyguyu yasarım suan kızım olacak rabbım hayırlısını versın gercı ama bı prensım olsun bende ısterım😊
aslzyn44 SedaEmre111 valla aynıyız bende senın gıbı her gun bakıyorum gun sayıyorum ınsAllah gecıcek sag salım alıcaz kucagımıza😊
SedaEmre111 aslzyn44 amin inşallah birde ilk çocuk olunca nasıl birşey olacak diye bekliyorsun erkek olduğu için mesela diyorum babasına benzeriz işteyken çok özlüyorum oğlumu öper koklarım diye düşünüyorum 🙈🙈
aslzyn44 SedaEmre111 hıc sorma gercı benımkı kız ama babasına neyı cekıcek en cok hangımıze benzıcek gelınce o totişini ısırıp her anım onla gecsın ıstıyorum 😂😂
Zeynep_ayaz aslzyn44 dogumuna az kalmis bol bol yuruyuse cik birde son 1 ayin kala gunde 3 adet hergun hurma ye cnm dogumda acilmani saglar 😊👍
aslzyn44 Zeynep_ayaz bılmıyodum canım cok sagolasın gercı esımle bıkac kere cıktık maskeden mıdır nedır nefes alamıyorum kalbım carpıyor basım donuyor bende daha cıkmam dedim cıkmıyorum cıkınca cok kotu oluyorum nabıcam ben
aslzyn44 Guzel_anne yok canım ben herseyını hallettım prensesımın gelmesını beklıyorum sadece herseyı derken oda falan yapmadım kendımce gereklı seylerı aldım suan eksıgımız kalmadı cok sukur sende bıran once bıtır ki rahat edesın ben cok stres yapmıstım 😂
Zeynep_ayaz aslzyn44 canim maske darliyor insani haklisin ama yuruyus sart tek cikma yaninda bir kisiyi bulundur hep gunde 1 saat cikip yurusen kafi etkisini sende goruceksin 😊👍tecrube ettim kendime