Hiç takma canım boşver ben hiç takmadım çocugum umrunda olsun istedigini desin. Kocan sana saygısını sevgisini ilgisini gösteriyosa o ne demiş bu ne demiş takma salla gitsin doktor ne derse onu yap cocugun için ne onemliyse.
Benim kaynanamda saolsun beni hiç arayıp sormaz 2 sokak ötemde 3 ay boyunca mide bulantım oldu sabahları kahvaltı yapamadım mutfaga dahi giremedim. Bi kez olsun gel kızım kahvaltı hazırladım beraber yapalım demedi çağırması pek önemli degil iyi misin bile demezdi. Kendi annem 20 dk arabayla mesafe var aramızda ya onlar giderdim yda o gelirdi.
Ah şu kaynanalar onlarda anne oldu neden anlamazlar destek olmazlar anlamam hiç. Ama etrafa oğlumun çocugu olcak torunum olcak diye hava atmasını çok iyi bilirler 😬