Aylinada35 ah ah…yaklaşık 8-9 ay önceki ben. Üç sene boyunca ne yaptıysam, ne kullandıysam asla geçmedi. Allah’tan nadiren tahriş ve kaşıntım olurdu ama sürekli kötü kokulu akıntım vardı. O kadar kötüydü ki hatırlamak bile istemiyorum. Borik asit, fitiller, antibiyotikler neler neler kullandım, hele o borik asit….ona rağmen geçmedi. Sonunda bebeğimiz olmuyordu diye rahim filmine girdim, içim tertemiz oldu ve mantar enfeksiyonum tamamen iyileşti. İki ay sonra da gebe kaldım şükür ki🙏🏼