Aylinada35 ilk gebeliğimde mantar yüzünden günlerim kabus olmuştu. Çareyi her tuvalet sonrası sirkeyle silmekte buldum. Koy banyonda dursun sirke,peçeteye yoğun şekilde akıt ve acıyan kaşınan yerlere sür biraz yakıyor ama o yanma hissi bile rahatlatıyor insanı. Şiddetle tavsiye ederim. Ne çektiğimi ben bilirim,sirkeyle aşk yaşıyordum ah o günler 🙈