Dkmn34 şmdi gördüm 4+2 demişsiniz. Bende senin gbi araştırdım çok kafama takılmıştı ayaktayken birden geliyordu ağrı. İlk zamanlar adet sanıyordum sonra hamile oldugumu ögrenince şmdi de bebeğim mi düşüyor dye tırsıyorum ağrı geldi mi kmse yanıma yaklaşamıyor Bi on sn sürüyor geçiyor. Ama gene de sayfalara hep bakıp araştırıyorum güzel Bi duyguymuş sende takma benim gibi sakın 🥰🥰