Dkmn34 Bugün beta 1555 çıktı ama Kasık agrılarım çok fazla doktor yerleşme agrısı diyor ama bilemiyorum sanki her an adet olacakmışım gibi böyle olanlar varmı
paradiseeeeee Dkmn34 e tabi o haftalarda öyle oluyor normaldir haram regli olıcaksın geldi geliyor agrısı var bi kaç hafta öyle oluyor yerleşene kadar sonra geçiyor ama
Mavi87 Dkmn34 normal , bende duramamıştım aynı adet ağrısı gibiydi. Normalde adette ilaç içerim, hamilelik olduğu için onuda yapamamıştım. Fena yani ilk haftalar
Ezoooezo123 Dkmn34 Evet canım oluyor adet sancısı gibi ağrıların olur daha çok yeni korkulacak bişey yok dikkat etmeye çalış tutunma aşamasında ağır kaldırmaktan bişey itip çekmekten bir yere uzanmaktan sakın kendini Allahın iznile hiç bişey olmaz 😊
Dkmn34 Mavi87 aşılama olduğu için düşük ilacı kullanıyorum ama yinede korkuyor insan teşekkür ederim 🙏🏻 ☺️
Serpilbb Dkmn34 evet benim bıçak gibi kraplar girerdi kımıldatmazdı. Ama bu orda bi canlı olduğunu ispatlıyordu resmen bana 😄 normal ilk 3 ayda yerleşme ağrısı oluyor
Serpilbb Dkmn34 korkma canım ben hamile olduğumu kasığımdaki ağrılardan kramplardan anlayıp test yaptım 😂 geçiyor merak etme
prensimgeliyor @Dkmn34 ben test yapmadan önce adet ağrılarım vardı zaten 1 hafta önce başlar ağrılarım kesin adet olcam demiştim😀 yerleşmemiymiş o zaman o
Dkmn34 Serpilbb inşallah biran önce şu riskli zamanlar geçsin saglıkla kucağımıza alalım yavrularımızı teşekkür ederim 🙏🏻 ❤️
Emirle Normal çok fazla batma şeklinde ağrılarım oldu bnmde hatta adet olucm sanmıştım meğerse tutunma ağrısıymış şmdi 14 haftalığız