sumeyyeesanli Nazmiyekndmr Ben olsam riske atmam ama bekleyecek başka kimse yoksa da yapacak bir şey yok maalesef
sumeyyeesanli Nazmiyekndmr sizin bu durumu asıl eşinizle halletmemiz gerek. Nasıl o atladıysa sizin adınıza o çözsün şimdi problemi
Nazmiyekndmr sumeyyeesanli bende anladı sanıyordum ama şimdi gelmiş bi defa dedik nasıl diyecez diyor ya
Nazmiyekndmr sumeyyeesanli hala bekle bişey olmaz diyor kiminle konuştum anlamadım ki ailesi konu olunca ağzını açamıyor ya benden önemli sanki
sumeyyeesanli Nazmiyekndmr o zaman siz de beklemek zorunda değilim o yüzden bebeğimi ve kendimi düşünüp beklemeyeceğim deyin. Eğer o sizi düşünüyorsa siz kendinizi ve bebeğinizi düşünmek zorundasınız. Eğer çok önemliyse kendi bekleyebilir, sonuçta annesi.
yildizfero01 Nazmiyekndmr eger bakabilecek başka biri varsa hiç gitme cnm bunu kayinvalidenin düşünmesi lazım normal zamanda olsak tamamda korona belasi çok kötü kuzenim hamileyken yakalandı ölümü gözünde gordu kadıncağız kendi ayri çekti bebeği karninda iki kat çekti garibim Allah basa vermesin
Nazmiyekndmr yildizfero01 amin bende bugün burda bi kadın korondan ölmüş çocuğuda sezaryenle almışlar onu gördüm çok kötü oldum Allah kimseyi evlat acıyla sınamasın kimseyi de annesiz babasız bırakmasın
3MelekAnnesiii Nazmiyekndmr başka biri varsa o kalsın sizde acık acık söyleyin anne korkuyorum kalamam diyin
Nazmiyekndmr 3MelekAnnesiii yok canım eşimin ailesi çok düşüncesiz anlamazlar ama nolursa olsun ben bekleyemem göze alamam mecbur birini bulacaklar
Nazmiyekndmr sumeyyeesanli tepkimi koydum zaten güzel dille olmuyor madem oda izin aldı bi kaç gün için