Nazmiyekndmr Kayınvalidem ameliyat olacak bi gün ben bekleyeceğim yani yani beklemek istemiyorum korkuyorum korona var rahat edemem 6 aylık hamileyim ne yapmalıyım ?
Kaderimm Nazmiyekndmr hamileleri su durumda refakatçi olarak almazlar galiba cnm gitmek istemiyorsanda ara bı sor hastaneyi eğer etmezlerse gitmeyince kimse darilamaz ki etselerde gitme derim sen ikicanlisin sonucta
Sumeyraaa32 Nazmiyekndmr hastanede refakatci olarakmi bekliceksin canim 6 aylik hamilesin zor olmazmi senin icin virus var bida basla kalabilcek kimse yokmu o kalsa senin icin daha iyi olur sanki
Enk3333 Nazmiyekndmr hastaneler virüs kaynıyor hamileler olarak on kat dikkatli olmalıyız kaldı ki mesela benim tetkiklerimin yapıldığı hastane de kadın doğumda hemşireler korona çıkıyor lütfen kendinizi de bebişide riske atmayın haberlerde neler çıkıyor 🌸🥺
Nazmiyekndmr Kaderimm birde ameliyat sonrası evde ben yardımcı olacakmışım onca kişinin içinde evde onun kaynanası görümcesi var üst katta eltisi var bu halimle nasıl olacak bilmiyorum
Nazmiyekndmr Sumeyraaa32 eşim pat diye atladı gelinin seni bekler diye bende bişey diyemedim İstanbul’da yeğenleri var bekleyebilir ( Zonguldaktayız bizde)
Sumeyraaa32 Nazmiyekndmr canim kayinvaliden demedimi kizim sen hamilesin zor olur baskasi kalsin diye
Sumeyraaa32 Nazmiyekndmr bence esinizle guzel bi dille konusun ben hamileyim bebegimizi dusunuyorum zor olur benim icin tabikide gidip gelirim ama hep yardim edemem ki diyin esiniz sizin yayinizsa olmasi gerekir iki canlisiniz siz
sumeyyeesanli Nazmiyekndmr sizin bu durumu asıl eşinizle halletmemiz gerek. Nasıl o atladıysa sizin adınıza o çözsün şimdi problemi
Sumeyraaa32 Nazmiyekndmr senin adina uzuldum canim bisey diyemiyorum ama su donemde hastanelerde cok risk tabiki allah bilir herseyi ama hamilesiniz sonucta en ufagi normal ekfeksiyon bile kapabilirsiniz lavoba vb.yerlere giricikseniz sonucta
Tugcegkn Yani alternatif başka biri varsa onlar olmalı şuan sizin için çok risk. Dışarı çıkmaya bile korktuğumuz dönemden geçiyoruz. Direk risk bölgesi hastaneler. Bana böyle bir emrivaki yapılsaydı çok kızardım düşüncesiz bir hareket olmuş..
Nazmiyekndmr Tugcegkn eşim hala kabullenemedi yeni ailesinin biz olduğunu hamile olduğumu tamam hakkını yiyemem eşim çok yardımcı oluyor bana ama konu annesi olunca anlayamıyorum tanıyamıyorum onu
Nazmiyekndmr Sumeyraaa32 tabiki de öyle bir gün sözde ama bide Zonguldak riskli şehirler arasında şuan
Nazmiyekndmr Enk3333 annemde istemiyor beklememi hem nasıl ona yardım edeceksin hamilesin kaldıramazsın bişey yapamazsın korona olursun bekleme diyo
Enk3333 Nazmiyekndmr karşı tarafta kaynanız da anlamalı anlamıyorum ki, daha yeni hamile bir kadınımız vefat etti koronadan bebeğini de sezaryenle aldılar ilaç kullanımı da yok siz herşeyden daha önemlisiniz şu devirde eşinizle konuşun empati yapmasını sağlayın hemen bence 🌸
Evremadas Nazmiyekndmr Tabiki beklememelisin, hamilesin ve hastanelerden olabildiğince uzak durman lazım. Annem ameliyatını erteledi ben hamileyim diye. Şu durumda kimse sizden medet ummasın
Nazmiyekndmr Evremadas şöyle konuştukça içimi rahatlatıyorsunuz kendimi kötü hissediyorum istemedikçe sanki yanlış bişey gibi
Gizem___ Nazmiyekndmr ben de 23 haftalıkken eşim ameliyat oldu yan yatağı boştu gece orda yattım ama zorlanmıştım. Alternatif bir kaçış yolu bulun bence çünkü uzanmak için koltuk ya da yatak olmayabilir hem iş buyurucak neden yorulasınız..