Sumeyraaa32 bende sağlık ocağına sordum 20. Haftada vuruyoruz dediler dedim arıyomusunuz diye yok biz aramıyoruz zorunlu olmadığı için isteğe bağlı doktorları önerrise geliyolar dediler bende 20. Haftayı doldurunca gittim aşı vurulcam diye direk vurdular. hatta dün oldum aşı 😄