Z-asena Sumeyraaa32 saglik ocagina gidip sormaniz gerekiyor randevu veriyorlar. Ben 16.haftamda oldum.
Sumeyraaa32 Z-asena genellikle sabah gidiyorum kalabalik olmadan gunum geldiginde direk yaparlar die dusunuyorum
Biresinti Sumeyraaa32 ben ilkini oldum 1 ay sonra yani 21. Haftadamda 2.sini olucam siz kaydinizi yaptiysaniz saglik ocaginda asi karti vermeleri lazim orda gidiceginiz tarihi yaziyorlar
Sumeyraaa32 Biresinti ben ararlar die bekledim zaten virusten dolayo biyere cikamiyoruz korkuyoruz gebe olunca zamani gelince giderom die hic aramadim onlarda aramadi
Ecenurcevik Sumeyraaa32 16 ile 21 22 hafta arası aramadıysalar bi git istersen ama bebeğin hareketini anne hissetmeden yapmıyorlar diye biliyorum
Sumeyraaa32 Ecenurcevik ben 16.haftamdan beri hafif hafif hissediyodum ama şu bi haftadir baya hissediyorum ozellikle aksamlari
Sedatakir Ebru24 3. Dozu bana doğumdan 3 ay sonraya yazdılar 2 dozu bende vurundum 3. Dozu vurulnmanız beni düşündürdü
Z-asena Sumeyraaa32 Bilemiyorm canm. Kalabalik olsada gebe hemsiresi sadece gebelerle ilgileniyormuş. Beni direk aliyor bekletmeden.
Ecenurcevik Sumeyraaa32 maşallah maşallah 20 haftaya kadar ararlar aramazlaraa bi gidersin iniallah sağlıklı sorunsuz bişey olmadan alırsınız bebeklerinizi 🤲
Sumeyraaa32 Minnakhamis canim bende polistik over vardi catlatma yontemiyle hamile kaldim bende yumurta igneleri catlatma ignesi kullandim hep o yuzden igneden korkum biseyim yok bebislerim ici herseye raziyim iyi ve saglikli olsunlarda
MS92 Sumeyraaa32 20. Haftadan sonra bebeğin hareketlerini hissettiğinizde yapılıyor. Ben ilk dozu 22. haftada, ikinci dozu 26. hafta da oldum. Kalp atışınıda dinlediler yapmadan.
Sumeyraaa32 MS92 en hareketleri 16.haftadan sonra minik minik hissediyodum 1 haftadirda baya hissediyorum ozellikle aksamlari
mommy_bee Sumeyraaa32 açıkçası sağlık kurumunda çalıştığın icin biliyorum. Her doktor yada hemsire takipleri iyi yapmıyor. Yani ilgisiz olanlar yada öncelik olarak baska islere önem verenler var. Bu sebeple bence siz arayın bi sorun. 20. Haftada yaptırmıstım.
Dilan9280 Sumeyraaa32 canım normalde vurulman lazım sen saglık ocağına gidip kaydını fln yapmadın mı benide aramadılar ama kayıt yaparken hemşirem not vermişti o şekilde gittim bu ayda ikinci dozum vurulacak
Dilan9280 Sumeyraaa32 agrı ilk vurduğunda hissetmiyorsun ama eve gelince agrıyor özellikle gece ben battaniye örtemiyordum gece üstüm açık olunca eşimi uyandırıp o örtüyordu üstümü agrısı 3 günü buluyor sora geçiyor zaten
EgeDN Sumeyraaa32 23+3 tüm 1 martta 1.doz vuruldu. Benide aramadı ama 20 Li haftalarda bana Mart başı gibi vuralım demişti bilinçli olarak gittim ve oldum
Biresinti Sumeyraaa32 asi karti vermedilermi orda yaziyorlar tarih 🤷♀️ bence pazartesi sabah erken bi git
MS92 Sumeyraaa32 Benim ilk gebeliğimdi o nedenle 20. Haftadan sonra tam anlamı ile hissettim. Ondan önce seğirme gibi oluyordu