Cansu60 Kızlar bugun dr. Gıtım 7 haftalık hamıleyım yarın 8.haftalık olucam de kesenın 8mm olmus dedı ve gec dolen me olabılır yada bıs gebelık olabılır. Haftaya tekrar gıdıcem gelısmemişse eger bos gebelık sayıcaz dedı sizce kesenın mm gore gelısme olurmu yada bos gebelık mi gözüküyor benım gıbı olan anneller var mı inşallah duzelır yorumunuzu meram edıyom kızlar 🙏
Yavuzz Cansu60 bende aynı oldu kese var ama bebek yok salı günü kanamam oldu ve düşük yapıyorum şuan 😒INSAalalh bi sorun çıkmaz sağlıkla alırsın kucağına
[silindi] Cansu60 ben ayın 26 sinda 6+5 haftalık hamileydim ve kesemin boyutu 17.8 mm di kese vardı bebek yoktu pazartesi günü randevum var Bakalım görebilecekmiyim bebeğimi. Kese boyutu da önemli. 20 veya 22 mm den sonra artık bebek oluşmuyormuş galiba . Sabırlı olun ve bekleyin bence herşeyin hayırlısı olsun hepimiz hakkında
Denizin Cansu60 canım ultrason kagıdını yükle buraya bakayım bi ,kese boyutuna takılma , yolk kesesı parlak olan şey varmı kesenin içinde onu söyle ? Ayrıca herkesin hakkında hayırlısı olsun iyi düşün iyi olsun sen bol dua et Allah mucizelerle doludur
Yavuzz Cansu60 âmin inşalalh canm bu benim 2.dusuk oldu korkuyorum artık denemeye kürtaj falan olmadim adet olur gibi kanamam oldu bugün azaldı ve kan değerlerim düşüyor
Yagmur8001 Kesem 6haftalıkken 1.19cmdi doktora gittiğimde benim de bebek görünmüyordu sadece kese vardı ve doktor gayet normal bir şekilde 10gün sonra gel kalp atışlarını duyarız dedi ve gittiğimde oluşmuştu şuan sizin keseniz 1cm e bile ulaşmamış Allah’ın izniyle bebişiniz orada görünür diğer kontrolünüzde 🤲🏻🤍
Yagmur8001 Cansu60 inşallah , kanaman falan da yoksa içini ferah tut, Allah’ın izniyle görürsünüz dualarım seninle kuzum 🤍🤍
Cansu60 Yagmur8001 canım acıkcası kanamm var ama az lekelnme seklınde gecn haftada gıtım sıkımtı yok dedı dr peogestan bugunde tekrar gıtım ılacın dozunu artırdı kesede falan kanama gozukmuyor dedı eger saglıksızsa zaten duser dedı haftaya tekrar gıtıgımde gelısme yoksa alıcaklarmış ınsallah gelısır canım 🙏
Cansu60 Yavuzz Ya canım sıkma uzulme hayırlsı ama arastır ıkıncı düşükmüş sonucta allahım ınsallah tez zamnda sanada nasıp eder canım 🙏
Cansu60 [silindi] ınsallah canım ama bakıyorumsa benım kesem bayagı küçük kalmıs sıze gore ınsallah sıkıntı olmaz ıkımızde saglıkla alırız kucagımıza 🙏
Yagmur8001 Benim de ilk kontrolümde kese etrafında kanama alanı vardı progestaran kullandım 200ml daha sonraki kontrollerde yok olmuştu, içini ferah tut duanı eksik etme bolca istirahat et sağlıklıysa zaten dediğin gibi tutunur ve gelişir inşallah 🤍
Yavuzz Cansu60 sordum canm 2 düşük normal mis 3 ve sonrasını kontrol test ediyorlarmış bakalm hayırlısı olur insaAlalh
[silindi] Cansu60 inşaAllahhhhhh görebiliriz. 3 gün kaldı gitmeme inş sevinçli bir şekilde hastaneden evimize döneriz
Fidoss Cansu60 öncelikle stres yapma benim ilk gittiğim dr dış gebelik veya sağlıksız gebelik ameliyat ve kürtaj dedi ben inanmadım stresede girmeden bekledim şükür herşey yoluna girdi unutma ilk üç ay herkesin düşük riski var düşükte olabilir ama strese girme dinlen olacağı neyse o olcak zaten
Cansu60 HasanFatmazkanKara ınsalah canım yaa cok üzülüyorum kac sene sonra ıkdefa oldu kendılıgınden ve bunuda kaybetmek ıstemıyorum nolur banada dua edın dularınızı eksık etmeyın guzel kalp li anneler 🙏
Cansu60 Denizin ınsalaj canım yaa edıyoeum dua da sızde edın ınsalah kabul olur canım bırde ben foto yuklemeyı bılmıyorum bana tarıf edermısın
Cansu60 Fidoss orası oylede yınede ınsan üzülmeden edemıyor canım yanı sıkımtı su bende normalde beta takıpbı yaprkende ıkı gunde ıkı katı olması yerıne benım dort gunde ıkı katı oluyordu yanı artıyordu ama gec kesede aynı sekılde bazı dr hıc keseyı bıle gormedıler hep saglıksız dıyıo durdular dr. Degıstırım bakalım hayırlsı 🙏