archmom Umutefe ah canım bebeğine acil şifalar diliyorum . Bende 25. Haftanın sonunda erken dogum riski yasadım . Bebeğim o zaman 875 grdı . Tansiyonla alakalı değildi ama kanamam oldu kasılmam basladı . Doguracagım diye çok korktum . Neyseki durdurmayı başardılar . 28. Haftam bitiyor . Ama hala erken dogum riskim var . Bu dönemlerde tutundugum 2 örnek oldu . Biri yakın bir arkadasımın abisinin eşi 25. Haftada dogum yaptı . 3 ay kuvezde kaldı ama suan 4 yasında . Yasıtlarını yakadı . Çok akıllı bir bebek . Diğeride eşimin yakın bir akrabası 24. Haftada doğurdu kızını . 510 gr dogdu . 1.5 ay sanırım kuvezde kalmıs ve suan 15 yasında . Ki o zamanın teknolojisi ile smdininki çok farklı . Doktorlar durumu kritik diyebilir . Onlar hep en kötü ihtimali söylüyorlar . Basıma bu olay gelince anladım . 875 gr bebeğim için yaşama ihtimali düşük dediler . Ümit vermeye korkuyorlar aksi bir durum yasandıgında doktorda hata aranmasından çekindikleri için . Bebeğin için duacıyım . Hiç birsey olmayacak . Sen çok güçlü durki bebeğinde çook güçlü olsun . Asla kötü bir fikre kapılma . Allah sağ salim hastaneden kucagına sağlıkla en kısa zamanda kucagına verip evinin kapısını açtıgın günleri görmeyi nasip etsin 🙏🏻
Umutefe archmom böyle birilerinden duydukça umudum daha çok artıyor Morelim daha çok yükseliyor inşalalh rabbim bağışlayacak onu bana 🙏güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim
Mommy_006 Umutefe ben de preeklemsiden 29da yaptım o sönem 24 haftalık bebek gelmisti 570 gramla, atlattı ve simdi yürüyor bile, pozitif kalın takdir Allahtan sütünüzü sağın her 3 saatte bir gece gündüz ve onu sevin hissettirin, insallah toparlıcaktır🙏🏻
Nalsaevirsa Umutefe yegenim dogmustu. 3 ay kadar kuvezde kaldi simdi minnak bir lokum adeta, 3 yasinda hergun gorüntülü arayip benim bebisimi gormek istiyor her gosterdigimde ah yaa bu bebiş cok tatli halaaa diyor :D kendisi de bir taptatli bebis haberi yok. Sik sık sütünuzü sagin buzdolabiniza kaldirin. Moralinizi yuksek tutun. Ben hep soyle dusunuyorum o bebegi saglikla buyuten yengemin diri tuttugu psikolojisiydi. Allah yardimciniz olsun kardesim.
Gizem957 Umutefe 24 saatlik idrar da ne kadar kaçak çıktı sizde bende de tansiyon var ve çok korkuyorum
momsboys Umutefe duydum 22 haftalık doganıda duydum Allahın izniyle inşallah toparlayacak sabırla duayla bekle canım rabbim evladına kavuştursun seni insallah biran önce
balarisi06 Umutefe Allah şifa versin güç kuvvet versin sana da bebişine de inşallah canım dualarımız seninle 🤲🥺😘
Umutefe korkmazkubra gerçekten tam hatırlayamıyorum 3 dü yada 300 dü bilemecem canım daha kendime yeni geliyorum İnan ki Aklımda kalmadı
Gizem957 Umutefe 13 8 tansiyon çok yüksek değil ama 15 16 bazen 18i görünce erken dogum oluyor diye biliyodum ben
Huri54 Umutefe rabbimin mucizesine kimse inanamaz çok dua et inşallah evladın sağlıkla kucağına gelecek canım çok çok geçmiş olsun rabbim bebeğine sağlık şifa versin 😘🥰
Basakgul Umutefe Teyzemin doğum yaptığı hastanede 35 haftalık 500 gram doğum yapan bir kadın vardı.şimdi bıcır bıcır 6 aylık 🤗 erken doğan bebekler güçlüdür.Sen de güçlü ol annesi 🙏🌺🌺