Umutefe 24+2 dogum yapan var mı? Ben geçen hafta oldum tansiyon sıkıntısı yaşadım idrarımda protein kaçağı çıktı bebeğimde gelişim geriliği başladı ve hemen bebek alındı şuan küvezde kritik durum devam ediyor dualarınızda Benin’e unutmayın
Ozlemms35 Umutefe kilosu ne kadardı dogdugunda.hangi şehirdesiniz. Allah yardımcınız olsun inşallah sag salim atlatırsınız siz de bebeginizde.. güçlü olun
Umutefe Ozlemms35 Ozlemms35 535 grm doğdu şuan 540 oldu Balıkesir de yaşıyorum ama Bursa da bebeğim küvezde
Umutefe Sevdae 1 hafta gelişim geriliği vardı 1 gün daha dursaydı ölebilirdi kan basıncı ve kalp atışları yavaşlamıştı
Sevdae Umutefe tansiyonunuz kaç çıkıyordu belirtilerin ne olmuştu canım Allahını kucağına almayı nasip etsin
Umutefe Sevdae 13.8 12.8 14.8 çıkıyordu sürekli böyleydi Doktorumda 24 saatlik idrar testi yaptı ve sonucu protein kaçağı çıktı ve bebeğime zarar vermeye başlamıştı
Nrsn Umutefe ilaç tedavisi aldınız mı peki. 18 haftalığım benimde 1 aydır var ama alfamet ve coraspin kullanıyorum duzenli gidiyo şimdilik. Gerilik yok bebekte bide benimki erken çıktı doktor genetik dedi.
Sevdae Nrsn bende 18 haftalıkken içtim canım ara da yüksek çıkıyordu hastane ortamlarında heyecandan galiba doktor yine de alfamet başlattı günde 2 defa benim de 250 mg mi alıyorsun
Umutefe korkmazkubra gerçekten tam hatırlayamıyorum 3 dü yada 300 dü bilemecem canım daha kendime yeni geliyorum İnan ki Aklımda kalmadı