co2041 M_Duman_ neden zararlı olsun ki hiç öyle düşünmedim her gün girerim. Etrafım dediğinize göre batıl inanç olabilir mi acaba
Busra34ybg M_Duman_ ilk 3 ay sıcak suyla sürekli banyo yapmak düşük riski yaparmış doktorumda beni uyarmıştı uzun süre banyoda kalma sıcak suyla otururarak yapma diye
Smanrsmsk61 M_Duman_ valla ben haşlanmış suyla resmen yıkanırım yaz kış ve her gün yıkanıyorum Allah’a şükür hiç bişey olmadı
Nurr_1 M_Duman_ yaz gelince mecbur hergun alıyor insan ben ilk gebeligimde günde iki defa girdiğimi bilirim duşa ama ılık su ile duş alırdım. sıcaktan fenalık gelirdi🤦♀️ son günlerde doktorum sıcak suyla duş al demişti doğumun başlamasına yardımcı olması için sanırım Yinede doktorunla görüş canım
Daryaa Sıcak suyla duş almak kötü diyorlar vücut gevşiyor Buda erken doğuma sebep olabiliyor ben mesela sıcak suyla duş aldığım zaman tansiyonum çok düşüyor 🤷🏻♀️
glcn_1289 Daryaa evet doktorlarda çok sıcak suyla duş almayın diyor ama son zamanlarda sık sık duş alın vücudunuzu yakacak kadar sıcak olmasın da açılmayı kolaylaştırıyormuş
M_Duman_ Busra34ybg tamam bende öyle yaparım.Ben severim banyo yapmayı bide sıcak suyu 😒 mecbur yapmiycaz sık sık
Daryaa Valla benim bir santim açılmam var 30 haftalığım şuan yataktan kalkamıyorum bir ay boyunca da duş alamayacağım doktorum yasakladı😕
[silindi] M_Duman_ batıl inanç canım onların demek istediği ilk 3 ay için mi acaba hani derler ya sıcak su düşüğe sebep olur diye. Ben sürekli banyodayım 2 güne bir giriyorum bazen saçlarımı yıkamasam bile sıcak suyun altına giriyorum beni çok rahatlatıyor ağrılarımı alıyor.
Aselminaaa M_Duman_ kaynar suyla degilde ilik suyla gunde 2 3 defada girsen bisey olmaz hele yaz aylarinda hic durulmuyor ben her aksam yapiyordum sukur biseyde olmadi
Sevvalkrbg Benim doktorum da sıcak banyo,hamam gibi şeyleri önermiyor bu duşa girmeyin anlamında değil girin ama çok sıcak ve uzun süreli olmasın nolur nolmaz 🤗
M_Duman_ Sevvalkrbg mecburen 2 3 gun bekliyorum hep banyoya girmek icin sık sık girmiyeyimdiye normalde her gun banyo yaparım ben