Mothersgirl Seda_gdr97 ahh ben de tiksindim ilk üç ay hiç içemedim. Oysa ki çok severim. Artık içebiliyorum çok şükür. Ama eskisi kadar isteğim kalmadı
Seda_gdr97 12Yaren-onur bizde 17+5 olduk ama hala çayla aram iyi değil bakalım daha neler göreceğiz canım🤦🏼♀️
fatmamrcn @Seda_gdr97 evet ben de öyleydim 13 14. Haftaya kadar sonra bulantılar geçince tekrar içmeye başladım
Seda_gdr97 Ozge0200 evet bir süre kahve de içmemiştim ama Şimdi tekrar içmeye başladım umarım seninde düzelir canımm
Miababe Haftadayım hala tiksiniyorum. En sevdiğim içecek olduğu halde içemiyorum metal tadı kokusu geliyor. Çok sinir bozucu gerçekten bağımlısıyken bu duruma düşmek
Seda_gdr97 Miababe kesinlikle bende çok severdim çayı şimdi içememek üzüyor sanki zift gibi geliyor açık bile olsa mideme de dokunuyor 😔 içeceğimiz günlere inşallah
Mothersgirl Miababe çaydanlıktan da olabilir eğer varsa porselen çaydanlıkta demleyin isterseniz öyle tadı daha normal gelmişti bana.
Seda_gdr97 MyPrncssArwen çok sevindim canımm biz 4 buçuk aylık olduk ama hala içemiyorum umarım senin gibi kısa sürede biter 🙏🏻
Nilya88 Seda_gdr97 bende çayla aram olmamasına ragmen çaya düştüm açık şekersiz içiyorum gerçi ben hiçbişeyden tiksinmedm çok şükür
Seda_gdr97 Nilya88 ay ne güzel bi hamilelik ben ilk 3 ay herşeyden çok tiksindim mutfak mobilyalar ellerim bile kokar tiksinirdim ama çok şükür hepsi geçti şimdi tek sorunumuz çay içememek 😅
MyPrncssArwen Seda_gdr97 evet kuzum öyle oluyormuş gerçektn en sevdiğin şeyden tiksiniyorsun 😌 inşallah seninde tez zamanda geçer ☹️ bizde 8.5 aylık olduk kızımız olacak inşallah, senin? 😌❤️🤰👣
Nilya88 Seda_gdr97 valls bende anlamadım 10+3 oldum çok şükür ne tiksinme ne aşerme hiçbişeyim olmadı şimdiye kadar sadece arada midem bulanır gibi oluyor o kadar