Pnr_cgt normal istiyorsan başka doktor görüşü al derim benşm doktor da ilk gittim çatı muayenesi oldum kendini kastın makara kadar yırtılman olur falan filan dedi sezeryan da düşün dese çstın müsait değil tamam derim direk öyle korkuttu başka doktora gittim gayet uygunsun normal doğum için dediok güzel yapabilirsin falan motive etti beni diğeri de bir daha gittim baktı diyo sancın da hiç yokmuş hala normal mi istiyorsun evet dedim çıktım zaten bir daha da gitmeyi düşünmüyorum ona bu arada 38+3 iken değiştim doktoru hatta ultrasona göre galiba 39 olmuşum doktor dedi haftaya perşembeye kadar zaman verdi gelmese suni sancı ile başlatacak bugün nişanım geldi bekliyoruz sancılar sıklaşsın gideyim hastahaneye