Doktorum bugün nasıl doğum yapmak istediğine sen karar verer dedi. Bebeğin başının aşağıda doğum Yolunda olduğunu söyledi normal doğum bile ilgili olası durumları paylaştı vs. Ardından sezeryandan bahsetti neden gidişata göre karar verelim demioda sen karar ver dio korkutup anlamadım. Başında beri normal istediğimi bilio bugün bana sezeryanı övdü durdu kafamda deli sorular arkadaşlar. Doğum tarihim aslında 24 Mart ama istersen beklerim istersen gel haftaya alalım dedi valla insanların kötü hikayelerinden kaçarken doktorum bazı şeyleri anlatması kafmm çok karıştı çok