Baharbek sumeyyeesanli çünkü orda hep alttan muayene ediliyormuş ultrasonla çok nadir bakıyorlarmış o yüzden olabilir dediğiniz
sumeyyeesanli Baharbek benim bildiğim alttan muayene etmiyorlar işte. Hatta burada bir gebe şey yazmıştı bir postta, biz hiç alttan muayene olmadan normal doğuma alınıyoruz burada diye
HusnaGokdemir Baharbek Ben almanyada yasiyorum 30+4 haftalik hamileyim bana da tek 2 sefer alttan bakti onun disinda hep ultrason, doktordan doktora degisiyor da olabilir
sumeyyeesanli Bllikli belki de her bebeğin gelişimi farklı olduğu içindir. Sizin bebeğinizin biraz daha vakte ihtiyacı vardır, Allah yardımcınız olsun ve bebeğinize sağlıkla kavuşsun inşallah
Baharbek sumeyyeesanli Allah Allah 🤔 bizimde bi tanıdığımız var oda hiç ultrasonla bakmıyorlar dedi demek yine değişiklik gösteriyor
Biryigitannesi sumeyyeesanli peki o kişinin çatısı darsa o bebek kanalda sıkışabiliyormuş o durumda ne yapıyorlar saçma illaki bi şekilde bakılıyordur bence
sumeyyeesanli Biryigitannesi hanımefendi ben Avrupa’da yaşamıyorum, yaşayanlardan duyduğum bu. Burada aynı şeyi yazan gebeler de oldu. Doktor değiliz hiçbirimiz ve tıpta tek bir yöntem yok.
Biryigitannesi Gizmolata bnde öyle biliyorum o yüzden arada kaldım sizlere sordum canım herkes olmuş ama 😕
Baharbek Biryigitannesi yok çok çıkmadı sancım falan henüz başlamadı galiba 20lerde oluyordu en fazla çatı ağrım çok oluyor şuanlık
Biryigitannesi Attent keşke doğsa ☺️ Vallahi bnde anlayamadım neye göre normal istersen olur dedi ki o zaman 😕
Biryigitannesi Attent normalde doktorum için sezeryan yanlısı diyorlar acaba böyle deyip sezeryana mı alacak diye düşünmüyor değilim şuan
Biryigitannesi Lina998820 maşallah Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin darısı başımıza inşallah ☺️