Biryigitannesi Kızlar kaçınca haftada çatı muayenesi olduğunuz doktorum 39+3 te muayene için çağırdı çatıya da bakabilirim dedi bugün kontrolüm vardı şimdi değil haftaya yapacağım dedi sizler kaçınca haftada oldunuz acaba
Arifcaninannesi Biryigitannesi cnm geç kalmamıştı çatı muanesinde çünkü sen haftaya kadar dogurursun bence çünkü 40 haftaliksin artı
baharbalkann Biryigitannesi 37+2de oldum 3-4cm acıklıgım varmıs ama hiç bi belirtim yok dogum için 39da suniyle başlatabiliriz dedi dogumu.
Gizmolata Biryigitannesi 37 de başlıyor çatı muaynesi zaten haftaya 40 haftanın ortası doğum bile olabilir çok garip geldi bana .
Lina998820 Biryigitannesi 36 da başladı hem açılmaya gem çatıya bakmaya bir cm açılmam da vardı ama daha fazla olmayınca sağolsun doktorumdan isteyince sezeryan oldum iki hafta önce epiduralli olarak çok şükür tek bir ağrı yaşamadım eğer yazımı okuyacak başka sezryanlılatr olursa onlara diyeceğim tek şey gazınızın çıkması için kompostu yiyin ben tam 8 saat sonra yürümeye ve yemeye başlayınca çıkardım şükür 24 saatim dolmadan da taburcu olup evime geldim doktorunuzu çok iyi seçin sezeryan konusunda hepinize kolay doğumlar 😊
Biryigitannesi Arifcaninannesi valla bncede canım ama söylediğim haşde bakmadı bende anlamadım ki bugün biraz sancıda çıktı 60 80 civarlarında 20 dk da 3 sancı geldi onlar normal dedi doktorumda
Bllikli Valla ben dün oldum bugün 37 haftaligiz belimde ağrım vardı geçmek bilmeyen bı ağrı gittim 1 cm açılma ve yumuşama varmış rahimde doğumu durdurmak için ilaç verdi hastane yatıyorum şimdi ilaç ve serum a devam
Biryigitannesi Bllikli bel ağrım yok ama arada sancı giriyor böyle hafif derecede canım anlam veremedim ben
sumeyyeesanli Bllikli Neden doğumu durdurmak için ilaç verildi? Normal doğum için 37 hafta ve sonrası öneriliyor mu zaten
Biryigitannesi Gizmolata yani bir tek bana ters gelmemiş bu durum normal istersen normal doğum olur dedi ama çatı darsa o zaman ne olacak anlamadım
Biryigitannesi Lina998820 bnde işe başlayacağım için sezeryansa biran önce alsın diye bekliyorum ama çatıya yumuşamaya falan bakmadı hiç birde vajinada afedersin çok ağrım var ağlatacak derecede olmadığı sürece sorun değil dedi 🤔
Arifcaninannesi Biryigitannesi cnm vala yapması laizmdi aniden sanscin gelebilir artı doğumu tetiklemek için yapsaydı biakc güne dogururdu
sumeyyeesanli Biryigitannesi bildiğim kadarıyla Avrupa’da çatı muayenesi diye bir şey yok ve normal doğum oluyor çoğu doğum. Demek ki çatı muayenesi olmadan da doğum oluyor😬
Lina998820 Biryigitannesi bebek artık aşağıya baskı yapıyor ben Doğum yapmama rağmen çatı ağrısı tam olarak da geçmedi yani bakalım hayırlısı
Biryigitannesi Arifcaninannesi bnde öyle düşünüyordum en azından doğum başlardı artık kavuşurdum ama yapmıyor başka doktora mı gitsem diyeveğim ama doğru düzgün randevuda bulunmuyor
Arifcaninannesi Biryigitannesi sonuçta çarın uygun mu degilmi inada bakilmaliydi uygun değilse sezaryen iicn gün vermiliydi
Biryigitannesi Lina998820 ne kadar oldu doğum yapalı acaba bn 20. Haftadan beri falan çekiyorum zaten daha fazla ne kadar sürecek acaba
Bllikli sumeyyeesanli bende anlamadım ki bı dünya ilaç verdiler onlarda beni iyce fenalastirdi iki gündür yatıyorum hastanede büyük tuvaletimi yapamıyorum ya çok kotu hissediyorum kendimi
Baharbek sumeyyeesanli çünkü orda hep alttan muayene ediliyormuş ultrasonla çok nadir bakıyorlarmış o yüzden olabilir dediğiniz
Biryigitannesi sumeyyeesanli peki o kişinin çatısı darsa o bebek kanalda sıkışabiliyormuş o durumda ne yapıyorlar saçma illaki bi şekilde bakılıyordur bence
Biryigitannesi Gizmolata bnde öyle biliyorum o yüzden arada kaldım sizlere sordum canım herkes olmuş ama 😕
sumeyyeesanli Bllikli belki de her bebeğin gelişimi farklı olduğu içindir. Sizin bebeğinizin biraz daha vakte ihtiyacı vardır, Allah yardımcınız olsun ve bebeğinize sağlıkla kavuşsun inşallah
Baharbek Biryigitannesi ben ilk 37de oldum yumuşama başlamış dedi 38. haftada dün bı daha baktı 1 parmak açıklığım başlamıştı hatta doğumu tetiklemek için uğraştı birazda bakarken