Lolipop Mümkün mertebe çamaşır suyu kullanmamaya çalışıyorum tek kullandığım yer klozet oda içine döküp kapağını kapatıp çıkıyorum 1 saat gibi bir süre bekletip sifonu çekiyorum o kokuya maruz kalmamak gerek diye düşünüyorum tam bir temizlik hastası olduğum halde çamaşır suyunu cok gerekli bulmadıkça kullanmıyorum çok zararlı çünkü ilk kızım alerjik astimdi öyle çok çektim ki anlatamam ona hamileyken deli gibi kullanıyordum tuvalete banyoya vs.Bu bebeğinde akıllandım.Ersag kullanıyorum .Arkadasimin tavsiyesi uzerine aldim çok memnunum tertemiz yapıyor.Bence kullanma tatlım kullananda o bölgeyi terket evi bol bol havalanır
Cansum1 Lolipop evet bende klozetee döküp çıkıyorum normalde yere koydum çamaşır suyunu ağzı acıkmış bir çarptım ayaklarımdaaa napcagımı şaşırdım yıkayınca ellerime de temas etti sinirlendim her yer battı
Cansum1 [bilinmeyen] biraz tkaıntılıyım maalesef ayağıma birden dökülünce endişeyeee kapıldım korktum