derindemir https://hizliresim.com/s/upload-success kızlar nolur bakın .adetime 5 gün var bana mı öyle görünüyor yoksa ikinci çizgi var mı
Gulsurmeli derindemir Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır
Zeyneep7 derindemir çizgi var gibi ben de gördüm ama 5 gün çok erken değil mi ? Testi tekrarlayın bir de hemen mi oldu çizgi yoksa bekledikten sonra mı? İnşallah vardır 🙏🏻😍
derindemir Zynp63 Bebekannee Pnaraga Gazel7 Nur000 koala06 Hiranur_bebek archmom Zeyneep7 Zeyneep7 MucizeAnnesii Ecmelbeyza 243224 nazlisah3535 Aysegngr CeyhunMelikeMislina BaharBall Nurssss tinymom tinymom maalesef sonuç 3 çıktı.negatif.bu ayda kısmet değilmiş ne diyim😞
derindemir Zeyneep7 4-5 dakika içinde çıktı.her zamankinden daha şiddetli bir göğüs ağrım vardı.noluyorki diyip yaptım.bir de belim çok ağrıyordu.kan verdim bakalım ne çıkacak🤩
Bebekannee derindemir benim bu şekilde adet günüme beş gün kalmıştı erken gebelik yaptım hayalet çizgi gördüm aynı gün kan vermeye gittim beta 108 çıkmıştı üç haftalık hamileydim en iyi sonucu kanda görürsün hayırlısı olsun 🙌☺️
derindemir Bebekannee kan verdim 1 saate çıkacak 🤲🏻 göğüslerim normalden farklı acıyordu o yüzden şüphelendim de yaptım ve hiç umudum yoktu.kaç aydır deniyoduk
derindemir Bebekannee yok hemen olmadı bir süredir deniyorduk.bu ay hem ovülasyon yaptım hemde burada görmüştüm prowomen diye bir takviye kullandım
derindemir Pnaraga yaaaa çok teşekkür ederim.umarım boşa heveslenmiyorumdur🤲🏻kan sonucumu bekliyorum🤩
Zeyneep7 derindemir o bel ağırısı ve sırt ağrısı bende de var benim de 9 Mart adetim bekliyorum bakalım negatiftim bugün 😓
Hiranur_bebek derindemir canım bizimde olmuyorsu tedavi amaçlı doktora başladığımızda hiç ummadığım anda öğrendim bende