Eegurefeoglu inşallah sağlıklıca kucağına alırsın :) ve eminim ki o isim karşına bir şekilde çıkacak ister özel bir durum ister araştırma sonucu olsun. İçine sinecek ve bebişine her o isimle hitap ettiğinde için de tarif edemediğin bir duygu olacak. 21 aylık bir oğlum var adı Kayra. Babam hep Kayra Mehmet derdi. 8 yaşından beri de hayalimdi. Ailemizde Mehmet olduğu için Kayra koydum. Tecrübelerime dayanarak söylüyorum. Yüreğine dokunan o ismi bulduğunda hayatında ki o en önemli şeye, o isimle hitap etmek tarifsiz bir duygu. 🌸🌸