Nursem rmysaa06 evet ben birde 0-3 ay dönemde kullanıldığı için tercih etmemiştim. Aventin 0-6 ay olup gece ışıkta parlayan modelinden almayı tercih ettim ben
1PrensAnnesi rmysaa06 benim çevremde kullanan var ilk zamanlar yardımcı olursan tutuyo bebiş hatta bende ondna aldım☺
Gurbettebianne Vildan007 bende aventin emziğini aldım canım . Gece parlayan emziklerden aldım . 0-6 ay kullanılıyor . Ayrıca yine aventin ayıcıklı olan serisi bar onada iyi diyorlar 🤗