Derya1503 Evt benimkide kendini göstermemişti 15 haftalıktım bide özele gidiyorsun ben sırf cinsiyetini mrk ettiğimden gitmiştim gittim bide kendini göstermedi doktorum erkek dedi ama sonra kız dedi net bisey dememişti gecen gittim kız dedi bana benimde en büyük hayalim bi kızımın olmasıydı tabi öncelik hayırlısı kızın erkeğin ama iste hep bi kızım olsun isterdim Allah isteyen herkese nasip etsin insllah bu duyguyu 🤲daha kucağımıza almadan o BİLe bi heyecan insana☺️