Derya1503 ben 😅 17 yada 18inci haftaydı cinsiyeti öğrendiğimiz zaman o zamana kadar doktorum hep bi fikrim var ama emin olmam lazım diyordu, yüzünü de hiç göstermedi sadece 28+4 kontrole gittiğimizde bir poz gördük sonrası yine yok, geçen kontrolde bile yüzünü yine dönmedi kulağını gösterdi bol bol 😅 bakalım 11 Mart randevumuz var, bu defa gösterecek mi kendini fırlama 💕