Slvi38 canım benim hep düşük hamilelikte iyice düşüyor ilk gebeliğimde iğne tedavisi vermişti doktorum kanım falan çok iyiydi ama B12 hiç yükselmedi 5 gün hergün bi tane vurdurdum sonra haftada bir olmak üzere 1 ay devam ettim şükür doğuma kadar toparlamıştı